Το Internet Marketing και οι εφαρμογές του αποτελούν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι μίας τουριστικής επιχείρησης. Ο σχεδιασμός και η υλοποίησή του δεν είναι εύκολη υπόθεση, καθώς περιλαμβάνει όλα εκείνα τα στοιχεία που εμπεριέχονται στο παραδοσιακό Marketing ξεκινώντας από την συμπεριφορά του πελάτη και τελειώνοντας με την διανομή της διαφήμισης. Το Internet Marketing στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις είναι ίσως από τα πιο περίπλοκα είδη Marketing, καθώς στο χώρο του τουρισμού, ξενοδόχοι και εργαζόμενοι πρέπει να λάβουν πολλούς παράγοντες υπόψην τους. Από τις μηχανές αναζήτησης (Google), μέχρι online ταξιδιωτικά γραφεία, Booking κτλ. Παρακάτω θα σας παρουσιάσουμε κάποια tips που θα βοηθήσουν στην προώθηση της τουριστικής σας επιχείρησης.

            

  1. Βελτιστοποίηση: Βεβαιωθείτε ότι το site σας έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να μετατρέπει τον επισκέπτη της σελίδας σας σε πελάτη. Βεβαιωθείτε επίσης, ότι διαθέτει καθαρά call-to-action σημεία.
  2. Social Media Marketing: Τα Social Media έχουν μπει για τα καλά στην καθημερινότητά μας. Γιατί λοιπόν να μην τα εκμεταλευτείς προς όφελος της επιχείρησής σου; Επιλέξτε μία Social Media στρατηγική βασισμένη στις τάσεις που επικρατούν αυτή την εποχή.
  3. Φωτογραφίες-βίντεο: Καλό θα ήταν να επενδύσετε στην εικόνα της τουριστικής σας επιχείρησης με επαγγελματικές φωτογραφήσεις και δημιουργία προωθητικών βίντεο, καθώς μία εικόνα ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις και μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά.
  4. Responsive Design: Είναι το site σας Responsive; Αν όχι, προγραμματίστε την προσαρμογή του σύντομα καθώς αποτελεί πολύ σημαντικό παράγοντα.
  5. SEO: βεβαιωθείτε ότι το site σας φορτώνει γρήγορα, διαθέτει τα κατάλληλα κείμενα και τα σωστά links.
  6. Google Adwords: Το Google Adwords θα σας βοηθήσει να αυξήσετε το traffic του site σας και να έχετε σημαντικές αποδόσεις. Επιλέξτε έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη της Google ( Google Partner ) και ζητήστε του να σας βοηθήσει. Μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε χρήματα σε αυτήν την υπηρεσία.
  7. E-mail Marketing: Με το E-mail Marketing μπορείτε να στοχεύσετε στην επιστροφή των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας μέσω προσφορών και εκπτώσεων.