Skip to main content

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα (E-shop) είναι ιστοσελίδες όπου μπορεί κάποιος να πραγματοποιήσει μία αγορά χωρίς στην ουσία να επισκεφτεί κάποιο φυσικό χώρο. Η διείσδυση του internet στην καθημερινή ζωή, οι καλύτερες τιμές αλλά και η ευκολία χρήσης ωθεί όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στην δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων.

 

Τα βασικά οφέλη της δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι:

  •  24ωρη παροχή και εξυπηρέτηση πελατών όλες τις μέρες του έτους
  • Μεγαλύτερη ευελιξία στη διαχείριση των προϊόντων ή των υπηρεσιών
  • Χρειάζεται ελάχιστο φυσικό χώρο
  • Απαιτεί λίγο αλλά εξειδικευμένο προσωπικό
  • Άμεση ενημέρωση των πελατών για καινούργια προϊόντα
  • Βέλτιστη διαχείριση των προϊόντων και παραγγελιών
  • Άμεση ικανοποίηση των πελατών
  • Προσφορές και προωθητικά προγράμματα επικοινωνούνται ταχύτατα
  • Φτιάχνοντας ένα E-shop εδραιώνετε την επιχείρησή σας στο internet
  • Βελτιώνετε την εξυπηρέτηση των πελατών σας
  • Έχετε μόνιμη προβολή των προϊόντων σας
  • Με ένα E-shop γίνεστε αυτόματα ανταγωνιστής των πιο μεγάλων brands
  • Το online κατάστημα προσφέρει κύρος και αξιοπιστία
  • Προωθείτε εύκολα και χωρίς κόστος τις υπηρεσίες σας

Γιατί να δημιουργήσω ένα Eshop;

Το αρχικό κόστος για να δημιουργηθεί ένα ηλεκτρονικό κατάστημα είναι αμελητέο σε σύγκριση με το κόστος κατασκευής ενός πραγματικού καταστήματος. Ο αριθμός του online καταναλωτικού κοινού ολοένα και αυξάνεται και οι δυνατότητες της online προώθησης και διαφήμισης είναι πάρα πολλές. Έτσι είναι λογικό οι περισσότερες επιχειρήσεις να στρέφονται στη δημιουργία ενός E-shop. Η συντήρησή του είναι πάλι συγκριτικά ελάχιστη και μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί για να καλύψει τις ανάγκες σας και να αυξήσει τις πωλήσεις σας. Στο διαδίκτυο, το μέγεθος της επιχείρησης δεν παίζει σημαντικό ρόλο. Μεγάλες και μικρές επιχειρήσεις έχουν την ίδια πρόσβαση στους πελάτες και μπορούν να δημιουργήσουν παρόμοια παρουσία στο διαδίκτυο. Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα αυξήσει κατακόρυφα τις πωλήσεις σας και θα σας φέρει πιο κοντά στους πελάτες σας, αφού θα μπορούν να έχουν κατευθείαν πρόσβαση στις πληροφορίες που παρέχετε. Τέλος, ένα ηλεκτρονικό κατάστημα σας προσφέρει τη δυνατότητα ανάλυσης της αγοράς, αξιοποιώντας την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών.