Skip to main content

Στην παλαιότερη γενιά ο όρος Social Media ηχεί περίεργος αλλά ίσως τελικά να μην είναι, αν αναλογιστεί κανείς πως τα σύγχρονα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι τίποτα παραπάνω από την φυσική μετεξέλιξη των μέσων μαζικής ενημέρωσης και επικοινωνίας που ήδη όλοι γνωρίζουμε.

Το Facebook είναι παγκοσμίως το πιο δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Επομένως διάφορες επιχειρήσεις επιλέγουν το Facebook για να διαφημίσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους διότι εκεί βρίσκονται οι περισσότεροι καταναλωτές. Το Facebook δίνει στις επαγγελματικές σελίδες την δυνατότητα για πολύ στοχευμένη διαφήμιση και ταυτόχρονα πολύ φθηνότερη από οποιοδήποτε άλλο μέσο στο διαδίκτυο. Οι διαφημίσεις στο Facebook είναι οι πιο στοχευμένες καθώς η επιχείρηση μπορεί να επιλέξει το κοινό που θέλει να προσεγγίσει με βάση τα δημογραφικά χαρακτηριστικά τους ,τα ενδιαφέροντα, την οικογενειακή τους κατάσταση ή την ηλικία τους.

Τα Social Media παρέχουν την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους μέσα από τα σχόλια και τις κριτικές που καταγράφονται από τους καταναλωτές για αυτές και τα προϊόντα τους ,να αφουγκραστούν τις ανάγκες των καταναλωτών και να «χτίσουν» διάλογο μαζί τους, γεγονός που τους βοηθά σημαντικά να προχωρήσουν σε στοχευμένες ενέργειες προώθησης. Οι επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να είναι απούσες από ένα περιβάλλον όπου οι καταναλωτές ανταλλάσσουν μηνύματα γι’ αυτές πόσο μάλλον όταν αυτά τα μηνύματα εξαπλώνονται με ταχύτητα υιού (Viral).

Σκεφτείτε τις σελίδες των Social Media σαν ένα μεγάλο πολυσύχναστο εμπορικό κέντρο, όπου οι άνθρωποι ζουν μια εικονική κοινωνική ζωή. Το να είναι παρούσα μια επιχείρηση σε αυτό το εμπορικό κέντρο είναι μια από τις πιο έξυπνες κινήσεις που μπορεί να κάνει. Η τάση που επικρατεί σήμερα προστάζει την συμμετοχή όλο και περισσότερων επιχειρήσεων στον χώρο των Social Media. Το Διαδίκτυο και τα Social Media έχουν μεταμορφώσει τους καταναλωτές, τις κοινωνίες και τις επιχειρήσεις μέσω της ευρείας εξάπλωσης στην πρόσβαση πληροφοριών, της καλύτερης κοινωνικής δικτύωσης και της ενίσχυσης της επικοινωνίας.

Το marketing δεν θα μπορούσε να μείνει στάσιμο και να μην αναπτυχθεί από τη στιγμή που το διαδίκτυο και ο άνθρωπος συνδέονται τόσο στενά μεταξύ τους. Για το λόγο αυτό σήμερα υπάρχει το internet marketing καθώς οι στόχοι του marketing μπορούν να υλοποιηθούν γρηγορότερα με τη βοήθεια της τεχνολογίας. Το διαδίκτυο είναι η γέφυρα που συνδέει την καρδιά της επιχείρησης με τον καταναλωτή και επιτρέπουν την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης και πιστότητας, κάτι που είναι απαραίτητο  για κάθε σύγχρονη επιχείρηση που θέλει να είναι βιώσιμη.