Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν μετατραπεί σε κυρίαρχα εργαλεία για το online marketing. Το Facebook αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα κανάλια για διαφήμιση και επικοινωνία. Η παρουσία της εταιρείας σας σε αυτό θα οδηγήσει στην προσέγγιση ολοένα και περισσότερων πελατών καθώς μέσα από τις δημοσιεύσεις σας, έχετε την ευκαιρία να σας δουν και να σας γνωρίσουν εκατοντάδες ή και χιλιάδες χρήστες. Μία εταιρική σελίδα στο μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο, μπορεί να ενισχύσει το brand σας και να αυξήσει τους πελάτες σας, με βασική προϋπόθεση όμως να το κάνετε σωστά. Εμείς θα σας δείξουμε τον τρόπο!

1. Ορίστε συγκεκριμένους στόχους

Έτσι, θα απευθυνθείτε στον πελάτη που σας ενδιαφέρει. Θέλετε αναγνωρισιμότητα ή απόκτηση πελατών; Αναζητάτε αντρικό ή γυναικείο κοινό; Σε τι ηλικίες θέλετε να απευθύνεστε; Ποιους στόχους θέλετε να πετύχετε;

2. Εικόνα προφίλ

Εάν έχετε ήδη εταιρική σελίδα στο Facebook, ρίξτε μια ματιά στην εικόνα προφίλ σας. Μπορεί κάποιος να καταλάβει ποιος είστε; Είναι το λογότυπό σας στο σωστό μέγεθος; Έχετε το λογότυπο της εταιρείας σας για εικόνα προφίλ; Η φωτογραφία προφίλ όπως και του εξωφύλλου, είναι πολύ σημαντικές για την προβολή της σελίδας σας. Οι χρήστες του Facebook πρέπει να μπορούν να διακρίνουν ποιοι είστε από τη φωτογραφία προφίλ σας καθώς η εικόνα προφίλ γίνεται πολύ μικρή όταν ο χρήστης βλέπει την σελίδα σας στο χρονολόγιό του.

3. Post με ενδιαφέρον

Εάν έχετε στόχο την ενίσχυση του brand σας, καλό θα ήταν να δημοσιεύετε περιεχόμενο τουλάχιστον μία φορά την ημέρα και να διατηρείτε την συνομιλία και την επαφή με το κοινό σας σε αρκετά συχνό επίπεδο. Το περιεχόμενο και ο χαρακτήρας των post σας δεν πρέπει να κουράζει τους χρήστες, αντίθετα πρέπει πάντα να τους κρατάτε αμείωτο το ενδιαφέρον. Μοιραστείτε χρήσιμες πληροφορίες για τον κλάδο, για το προϊόν που προσφέρετε, και για πιο λόγο είναι απαραίτητο κάποιος να το αποκτήσει. Μοιραστείτε προτάσεις για την χρήση του, πιθανά οφέλη, σκέψεις, ιδέες και λύσεις.