Πρόκειται επί της ουσίας για μία διαδικασία επαναληπτικού marketing. Σου φαίνεται περίπλοκο; Δεν είναι!
Παρακάτω θα σου δώσουμε ένα παράδειγμα για να καταλάβεις σε τι ακριβώς αναφερόμαστε όταν λέμε Remarketing.
Ας πούμε ότι επισκέπτεσαι ένα e-shop και κοιτάζεις παπούτσια που πιθανόν θέλεις να αγοράσεις. Αργότερα, μπαίνεις να διαβάσεις σε ένα ειδησεογραφικό site τα νέα της ημέρας. Θα παρατηρήσεις ότι σου εμφανίζονται διαφημίσεις με τα παπούτσια που είδες ή προτάσεις με άλλα παπούτσια που πιθανόν θα ήθελες να αγοράσεις. Αυτό που γίνεται στην ουσία είναι η διαφήμιση να ακολουθεί συνεχώς τον επισκέπτη, που έχει βρεθεί έστω και μία φορά σε κάποια ιστοσελίδα.

Πως μπορεί το Remarketing να σε ωφελήσει και τι μπορεί να σου προσφέρει;

1. Το Remarketing σου προσφέρει μία δεύτερη ευκαιρία

Μέσω αυτής της διαδικασίας έχεις πρόσβαση σε μία κατηγορία χρηστών, οι οποίοι κάποια στιγμή βρέθηκαν στην ιστοσελίδα σου, αλλά κάτι δεν κατάφερε να τους πείσει. Έτσι, αυτή τη φορά θα έχεις μία ακόμη ευκαιρία να τους προσεγγίσεις με πιο προσωποποιημένα μηνύματα και πιο δελεαστικές προσφορές.

2. Στοχευμένη διαφήμιση

Η μέθοδος Remarketing είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές για online προώθηση. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι βρίσκεσαι σε ένα e-shop και σκέφτεσαι να αγοράσεις ένα παντελόνι, αλλά αποφασίζεις να το ψάξεις λίγο παραπάνω γιατί ο χρόνος δεν σε πιέζει. Την ώρα που κοιτάς σε κάποιο άλλο site ρούχα, εμφανίζεται μπροστά σου μία διαφήμιση με το παντελόνι που ήθελες να αγοράσεις, με -25% έκπτωση. Μετά από αυτό σίγουρα δεν θα σκεφτόσουν περισσότερο να το αγοράσεις.

3. Αύξηση πωλήσεων

Μέσω του Remarketing δίνεις τον ελεύθερο χρόνο στον επισκέπτη να συνεχίσει να ψάχνει, και βλέποντας την επόμενη διαφήμισή σου να μπει κατά πάσα πιθανότητα στη διαδικασία να το ξανασκεφτεί και να καταλήξει πάλι στην ιστοσελίδα σου.

4. Αύξηση της σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες σου

Όταν η διαφήμιση σου εμφανίζεται στο website μίας πολύ μεγαλύτερης σε αναγνωρισιμότητα ιστοσελίδας, αυτόματα, το όνομά σου αναβαθμίζεται. Έτσι ο καταναλωτής θα σε επιλέξει με περισσότερη αυτοπεποίθηση.

Διαχειρίσου αποτελεσματικά τις λίστες Remarketing και ανέλυσε την ανταπόκριση του κοινού σου. Ποιο είναι το ποσοστό των χρηστών που τελικά επέστρεψε στο website σου αφού είχαν εγκαταλείψει τα καλάθια αγορών τους; Η λειτουργία Remarketing στο δίκτυο εμφάνισης Google μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις σου και να δημιουργήσεις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες σου.