Το Google Adwords είναι μία υπηρεσία της Google που έχει ως στόχο την προώθηση ιστοσελίδων με διαφημίσεις. Με το Google Adwords, μπορείτε να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας και να δημιουργήσετε διαφημιστικές καμπάνιες χρησιμοποιώντας κείμενα, εικόνες, βίντεο ή animations. Σίγουρα όταν κάνετε αναζήτηση στο Google θα έχετε δει μία στήλη συνδέσμων διαφημιζόμενων, που εμφανίζεται στην πάνω πλευρά των αποτελεσμάτων αναζήτησησης. Αυτό είναι το Google Adwords.

Ποιά είναι τα οφέλη του Google Adwords;

  • Μπορείτε να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες.
  • Διαφημιστείτε τόσο σε τοπικό, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο.
  • Πληρώνετε μόνο όταν επισκέπτονται άτομα τις διαφημίσεις σας.
  • Σας επιτρέπει να ξεκινήσετε με οποιοδήποτε προϋπολογισμό. Δηλαδή μόνο εσείς αποφασίζετε για το ποσό που θέλετε να επενδύσετε.
  • Δεν ρισκάρετε τίποτα. Αυτό σημαίνει ότι είστε ελεύθεροι να συνεχίσετε ή όχι την διαφημιστική σας καμπάνια.

4 tips για αποτελεσματική προβολή στο Google Adwords

  1. Μειώστε το κόστος και αυξήστε την απόδοση της επένδυσης σας χρησιμοποιώντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά. Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά σας επιτρέπουν να αποκλείσετε τις λέξεις εκείνες για τις οποίες δεν θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας.
  2. Αυξήσετε την επισκεψιμότητα του website σας αξιοποιώντας τα στατιστικά δεδομένα του μεριδίου εμφάνισης. Το μερίδιο εμφάνισης δείχνει πόσες φορές εμφανίστηκε η διαφήμισή σας σε σχέση με το πόσες φορές θα μπορούσε να είχε εμφανιστεί.
  3.  Αυξήστε τις πωλήσεις σας βελτιώνοντας τη σελίδα προορισμού των διαφημίσεων.  Οι σελίδες προορισμού είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την πραγματοποίηση ή μη μιας αγοράς (ή εκδήλωσης ενδιαφέροντος).
  4.  Μετρήστε τις μετατροπές που προέρχονται από τη διαφήμιση. Με τη βοήθεια του  κώδικα παρακολούθησης μετατροπών του Adwords ή του Analytics μπορείτε να παρακολουθείτε σημαντικές ενέργειες στο website σας, όπως για παράδειγμα εγγραφές νέων μελών, συμπλήρωση φόρμας ενδιαφέροντος, κλπ.

Παράδειγμα

Έστω ότι έχετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που πουλάει ρούχα. Οι καταναλωτές ψάχνουν στο Google με βάση λέξεις κλειδιά (keywords) όπως ρούχα, γυναικεία ρούχα, αντρικά ρούχα κτλ. Ο διαφημιζόμενος λοιπόν επιλέγει όλες εκείνες τις λέξεις κλειδιά που είναι σχετικές με το αντικείμενό του, κάνει όλες τις απαραίτητες ρυθμίσεις και είναι έτοιμος να διαπρέψει.

Χιλιάδες επιχειρήσεις από όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν το Google Adwords για να προωθήσουν το ηλεκτρονικό τους κατάστημα και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι ότι τα αποτελέσματα που εμφανίζονται στους χρήστες είναι συγκεκριμένα και έχουν να κάνουν μόνο με το περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει.