Η πιστοποίηση αποτελεί ένα μέσο αναγνώρισης των εταιρειών που έχουν αποκτήσει την κατάσταση partner (συνεργάτης), και έχουν επιδείξει αυξημένες επιδόσεις και εξειδικευμένες γνώσεις σε προϊόντα του Adwords. Για να πιστοποιηθεί ένα άτομο και να γίνει Google Partner, πρέπει να περάσει την αξιολόγηση βασικών αρχών Αdwords μέσω του Academy For Ads.

Πως λοιπόν να επιλέξετε συνεργάτη για την προβολή της επιχείρησής σας στο internet;

Η εταιρεία που θα εμπιστευτείτε θα είναι ένας στρατηγικής σημασίας συνεργάτης τα επόμενα χρόνια. Αυτή είναι που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τους πελάτες σας, την αναγνωρισιμότητά σας, ή να αλλάξετε τον τρόπο προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών προς το καλύτερο. Η εταιρεία που θα επιλέξετε πρέπει να διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία και να τηρεί τα κατάλληλα κριτήρια.

Google Partner

Google Partner

  1. Google Partner: η Google αφιερώνει στους πιστοποιημένους συνεργάτες της ενέργεια προκειμένου να μας διατηρεί σε υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας και αποδόσεων, τις οποίες μετρά και ελέγχει συνεχώς με βάση κάποιου αλγορίθμου.
  2. Συνεχής και εκτεταμένες συμβουλές: θα πρέπει να οριστούν τακτικές συναντήσεις με τον account manager του λογαριασμού σας, ο οποίος θα είναι ο άμεσα υπεύθυνος.
  3. Αξιόλογες συνεργασίες: Πριν επιλέξετε εταιρεία για την προβολή σας στο internet, ένας πολύ καλός τρόπος να αξιολογήσετε υπηρεσίες οποιουδήποτε είδους που προσφέρει, είναι να δείτε την δουλειά και τα αποτελέσματα που έχει προσφέρει σε άλλους πελάτες. Για παράδειγμα, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στο Portfolio της ιστοσελίδας της επιχείρησης με την οποία επιθυμείτε να συνεργαστείτε, έτσι ώστε να είστε σε θέση να έχετε μία πιο ολοκληρωμένη άποψη και εικόνα, για τα αποτελέσματα που μπορεί να σας προσφέρει η επιχείρηση.

Ένας πιστοποιημένος συνεργάτης της Google είναι ικανός να φέρει σε πέρας με επιτυχία την προώθηση της ιστοσελίδας, μειώνοντας στο ελάχιστο τα έξοδα του διαφημιζόμενου και αυξάνοντας παράλληλα την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα του, μιας και χειρίζεται πολύ καλά τα εργαλεία και τις λειτουργίες του Google Adwords.